הובלה סטארטמובינג הטבה ללקוחות

חברת סופרמרקטינג יחד עם סטארטמובינג העלו הטבה חדשה .

ניתן עד 50% הנחה על הובלות מכל מיני סוגים החל מדירה 5 חדרים ופריטים בודדים.

נותנת השירות היא סטארטמובינג

כל זאת בכדי לשפר ולשרת את לקוחות החברה ולאפשר חסכון טוב יותר למחזיקי השוברים .

כמו כן שיפור השירות הוא תמידי ואנו שמחים שאתם לקוחותינו.

בברכה סופרמרקטינג.

סטארטמובינג .

 

תנאי רכישה ותקנון.

תקנון

תנאי רכישה ואחריות
המחיר כולל דמי טיפול, דמי משלוח, הובלה וביטוח.
הקנייה היינה בכרטיס אשראי בלבד.
אספקת המוצרים תוך 7-21 ימי עבודה.
בביטול עסקה יחייבו הצרכן בכ-5% ממחיר העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם ועד 14 יום, ע”פ חוק הצרכן .
שירות לקוחות לאחר קניה בטל’:
03-6878287. בשעות 9:00-15:00, בימים א’-ה’ בלבד.
כללי שירות, אחריות והחזרת מוצרים בכל מקרה של שאלה או צורך בעזרה
יש לנהוג לפי הכללים הבאים:
1 . ישנו צוות שירות לקוחות לאחר קנייה שעומד לרשותכם בכל שאלה או בעיה.
2. האחריות למוצרים הינה על פי כתב האחריות המצורף למוצר. במידה ולא מצורפת תעודת אחריות למוצר, תשמש חשבונית המס אסמכתא לקבלת האחריות. בד"כ שנה מיום הקנייה.
3. במקרה של תקלה במוצר, תוך כדי שימוש בו, יש לפנות למעבדת שירות בסניף הקרוב לביתכם, כמפורט בכתב האחריות.

לקוחות יקרים,
שוב תודה לכם על שרכשתם בחברתנו. אנו ממשיכים לחדש ללא הפסקה להשגת מוצרים חדשים, כדי שתוכלו להפיק מהם הנאה מלאה. עם קבלת החבילה והחשבונית, אנא, בידקו שכל המוצרים אכן נמצאים. במידה וישנו אי דיוק או פרט כלשהו חסר, אנא הודיעו למחלקת שרות הלקוחות בטל’: 03-6878287 על מנת לקבל מידע בנוגע להחזרה. יש לשמור על הכללים הבאים:
1. את המוצר רצוי להחזיר בשלמותו ועל כל חלקיו לא יאוחר מ-14 יום מתאריך קבלתו. אנו ממליצים להחזיר את מוצר בקרטון נוסף, כדי לא לפגוע בשלמותו ולאפשר את קבלתו בחברתנו.
2. את המוצר המוחזר יש לשלוח אלינו בדואר או להגיע ישירות למחסני החברה שברח’ ריבל 7, ת"א (ישנה כתובת ברורה על גבי החשבונית) . אנו ממליצים לשלוח את החבילה בדואר רשום אשר מבטיח כי החבילה תגיע ליעדה ומבטח אותך בדואר ישראל כנגד גניבה או חבלה במשלוח וברשותך יהיה טופס מעקב למשלוח זה.
3. יש להוסיף את פרטי ההזמנה: מספר הזמנה, שם, טלפון בכדי שנוכל לזהות את השולח.
אי מילוי תנאים אלה עלול לגרום יגרום להחזרת המוצר ואי טיפול בפנייתכם.
4.  לאחר החזרת המוצר, תטופל בקשתכם באופן יסודי, תוך 14 יום לכל היותר. במהלך תקופה זו יצור אתכם קשר נציג שירות הלקוחות.
5. בעת ביטול עסקה אם קיבלתם בונוס או מתנה יש להחזירם.
6. על פי חוק הגנת הצרכן תחויבו בסך של 5% משווי הרכישה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבין השניים ועד 14 יום בגין ביטול עסקה .
7. בכל מיקרה, זכות ההחזרה הנה בהתאם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן, סעיפים 14 ג’ וד’ הפורט להלן: “(ג) בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה (1) בנכס – ביום עשיית העסקה ועד ארבע עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב)*, לפי המאוחר מבינהם; (2) בשירות – בתוך ארבע עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
(ד) הוראות סעיף זה לא יחולו על עסקה מרחוק של – (1) טובין פסידים; (2) שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים, שאינם מנוחה, ממועד עשיית העסקה; (3) מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ”ה-1995; (4) טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה; (5) טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית”.
בברכה סופרמרקטינג.

 

 

חדש הובלה עד 50% הנחה

הובלה ללקוחות החברה בהטבה של עד 50% הנחה הובלות לכל חלקי הארץ

נותן השירות בלעדי למגוון רחב של הובלות דירה פריטים בודדים, הובלות קטנות

סטארטמובינג .

.